Skip to main content
רפואה הסינית קלאסית  052-2379026

רפואה הסינית קלאסית

ד"ר איליה פרצ'יקוב עלה לישראל מרוסיה בתחילת שנת 1990. בארץ מוצאו הוא שילב בהצלחה הוראה באוניברסיטה בתחום מדעי הטבע וניהול מעבדה ופירסם יותר מ- 100 מאמרים וספרים מדעיים. עם הגיעו ארצה, הוא התיישב בחיפה והתקבל מיד לעבודה בחברה מובילה בתחומה. אחרי גיל 40 הופתע לגלות בעצמו את הכישורים להשפעה אנרגטית לשם טיפול במחלות שונות.

הגילוי הזה שינה את עולמו הפנימי ואת ייעודו המקצועי. הוא התחיל להתעניין ברצינות ברפואה אלטרנטיבית, ובמיוחד ברפואת המזרח הרחוק, וחקר את תורת הבניה האנרגטית של האדם המובילה להבנת טבע המחלות ולשיטות טיפול בהן. פריצ'קוב למד דיקור סיני קלאסי ומוקסה באקדמיה לרפואה הסינית המסורתית בבייז'ין, כמו גם סו ג'וק והילינג, סיים שורה של קורסים מיוחדים והשתלם במרפאות בסין, תאילנד, גרמניה ושוויץ. בתור חבר באיגוד הבינלאומי לביו-אלקטרוגרפיה רפואית, איליה פרצ'יקוב משתתף בקביעות בכנסים בינלאומיים רבים. הוא פיתח שורה של שיטות ייחודיות לטיפול כולל במחלות ומשתמש בהן בהצלחה במרפאתו.

בתחילת שנת 2002 סיים איליה פרצ'יקוב קורס בהפעלת מצלמת ה-GDV. הוא גם רכש עבור מרפאתו את המצלמה המשוכללת, ובתוך תקופה קצרה-יחסית השיג תוצאות מעניינות ביותר והצטרף לרשימה בינלאומית של מומחים בתחום צילום קירליאן. כיום המרפאה של איליה פרצ'יקוב היא היחידה בישראל שמשתמשת בהצלחה במצלמת ה-GDV. השימוש בכלי אבחון זה עוזר באיתור הסיבות למחלה, ואילו יישום שיטות הרפואה הסינית, אשר עברו את מבחן הזמן בן 3000 השנה, מאפשר להשיג תוצאות טיפוליות משמעותיות בפרק זמן קצר.

ביו-אנרגטיקה והרפואה הסינית הקלאסית אינם אסורים בחוק. הם עוזרים להגיע לאבחנה מדויקת, שכוללת במרפאה של איליה פרצ'יקוב (חוץ מבדיקה ב-(GDV גם את הגישות הקלאסיות, כגון אבחנה לפי הדופק, הלשון, העור, השיער ועוד. כל האמצעים הללו גם יחד משפרים את סיכויי הצלחת הטיפול.

איליה פרצ'יקוב הינו המומחה המוביל בישראל בתחום הביואנרגטיקה והרפואה המזרחית. למרפאתו גם באים לטיפול פציינטים מארצות אחרות. הוא מצטיין בגישה מעמיקה ורצינית של מדען לכל מקרה ומקרה, בידע נרחב ובכישרונות הריפוי הטבעיים היחודיים של המרפא.

илья перчиков

ד"ר (PH.D) איליה פרצ'יקוב

צור קשר

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input