Skip to main content
רפואה הסינית קלאסית  052-2379026

טיפול באין-אונות

אין-אונות, או הפרעה בזקפה, הוא מצב שבו הגבר לא יכול להגיע לזקפה של הפין או כאשר הזקפה אינה מספיקה לקיום יחסי מין. מהפרעות בזקפה סובלים גברים בכל הגילים החל מנערים. ספק אם ישנו אפילו גבר מבוגר אחד אשר לא חווה כישלון בתחום המיני לפחות פעם אחת בחייו.

הסוגים השונים של הפרעות בזיקפה

הפרעות בזיקפה מתחלקות לראשוניות ולמישניות. גבר הסובל מאין-אונות ראשונית אף פעם לא יכול להגיע לזקפה. במקרה של אין-אונות מישנית, ההפרעה הזאת חוזרת לפרקים, וישנם רגעים של פעילות מינית מלאה. יש גם אין-אונות סלקטיבית, והגבר יוכל להגיע לזיקפה בנסיבות מסוימות.

הסיבות להפרעות בזיקפה מתחלקות לשני סוגים עיקריים: סיבות אורגניות – כשישנה בעיה גופנית, וסיבות פסיכולוגיות אשר נובעות מהמיוחדות הנפשית של הפציינט. למעשה, לעתים קרובות ביותר אנו עדים לשילוב בין שתי הסיבות האלה, ובמיוחד כאשר למחלה או להפרעה גופנית כלשהי שמובילה לבעיה בזיקפה מתווספות בעיות פסיכולוגיות. בעיות אלו בעתיד תמיד תפרענה לגבר להגיע לזקפה מלאה, גם אחרי טיפול בסיבה האורגנית. הסיבות האורגניות להפרעה בזיקפה מתחלקות לבעיות הורמונאליות, בעיות הנובעות משימוש בתרופות, בעיות מקומיות, בעיות נוירולוגיות ובעיות של כלי הדם.

סיבות הורמונאליות. אם הגוף של הגבר מייצר כמות לא מספקת של הורמון המין הזכרי (טסטוסטרון), הדבר יכול להוביל לבעיות בזיקפה. כמו כן יכולים להופיע סימפטומים כמו שינויים בקול, הפסקת הצמיחה של השיער בפנים, ריבוי שומן בחזה, בירכיים ובעכוז. בדרך כלל מדובר בהפרעות קשות של הפעילות ההורמונאלית בגוף.

אולם אם ביותרת המוח (hypophysis) מתפתח גידול שמפשיר הורמון הפרולקטין, יתכן שבגוף לא תשתקפנה כל ההפרעות האחרות מלבד ההפרעה בזקפה.

הפרעות בזקפה כתוצאה משימוש בתרופות. ישנם תכשירים רפואיים ששימוש ממושך בהם עלול לגרום להפרעות בזקפה. בדרך כלל התופעה קשורה בחסימת קצוות העצבים המחוללים את הזיקפה. יכולת הזקפה משתקמת מייד לאחר הפסקת השימוש בתכשיר. חומרים הגורמים להתמכרות, (ובראש וראשונה סמים), מביאים בין השאר גם להפרעה בזיקפה כתוצאה מההשפעה הכללית על הגוף ומשיבוש התפקוד של מערכות חיוניות. במקרה כזה, לשם החזרת הזקפה צריך לא רק להפסיק את השימוש בתכשיר, אלא גם לעבור סדרת טיפולים אשר תחדש את פעילות הגוף שנפגעה.

הסיבות הפסיכולוגיות להפרעה בזיקפה תופסות מקום מיוחד בהתפתחות התופעה הזאת. הן לבדן יכולות לגרום להפרעה בזקפה, אך לעתים קרובות יותר הגורמים הפסיכולוגיים מתווספים לסיבה האורגנית, והדבר מקשה על האבחנה והטיפול. הסיבות הפסיכולוגיות יכולות להתבטא באי-שקט ודיכאון, אדישות לבת הזוג, חרדה מפני אי-יכולת לקיים יחסי מין, סכסוכים בין בני הזוג, אי-התאמה של ההרגלים המיניים של בני הזוג, התרגשות רבה לפני קיום יחסי מין, עייפות, הרגשה כללית לא טובה ומצב בריאותי לא תקין של הגבר. הסימפטומים הבאים תומכים בהשערה כי מדובר בסיבות פסיכולוגיות: זיקפה סלקטיבית, שמירה על זיקפה ללא התעוררות של משיכה מינית , זיקפה תוך אוננות, זיקפת לילה (כשהגבר המתעורר בבוקר מבחין בזיקפה .

ד"ר איליה פרצ'יקוב הוא המומחה המוביל בארץ בתחום השימוש בשיטות הרפואה הסינית המסורתית לשם טיפול בהפרעות של תפקוד המיני אצל גברים ונשים. הואהשתלם בבייג'ין אצל ד"ר קאו – המומחה בעל שם עולמי לטיפול באונות הגברית והנשית , והשתתף בנשיאות של הכנס האקדמי הבינלאומי ה- 11 לבעיות האונות (בייג'ין, 21-23.09.2002).

ההצלחה של הטיפול באין-אונות במרפאתנו מוסברת במקרים רבים ע"י שימוש בשלבים הראשונים של הטיפול ביכולות האבחון הייחודיות של מצלמת ה-GDV. המצלמה מאפשרת לגלות את הסיבה האמיתית לאין-אונות ולכוון את הטיפול לעקירה של הסיבה הזאת. לכל פציינט אנחנו מגבשים את שיטות הטיפול הכולל, אשר מבטיחות את התנועה הבלתי חוזרת של ההבראה. התוצאות של הטיפול אצל ד"ר פרצ'יקוב הן מפתיעות ביותר, פציינטים רבים שלא האמינו בהבראתם מרגישים היום את שמחת חיים במלואה.

teudat sinit

илья перчиков

ד"ר (PH.D) איליה פרצ'יקוב

צור קשר

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input