Skip to main content
רפואה הסינית קלאסית  052-2379026

ניצחון על כל סוגי הכאב

מצלמת ה-GDV מנצחת כל כאב ומחלה

לעתים קרובות אנחנו שומעים בבית, מהחברים, ברחוב, את המילים המוכרות כל כך: "כואב לי…".

הכאב מציק לנו, הוא מרגיז, אנחנו מתעייפים ממנו, כדי להפטר ממנו אנחנו הולכים לרופא, לוקחים תרופות. ובכל זאת, מה זה כאב, מדוע הוא מופיע וכיצד אפשר להילחם בו? ננסה להבין.

לפי ההגדרה של האגודה הבינלאומית לחקר הכאב (IASP), "הכאב – זו הרגשה וחוויה אמוציונאלית לא נעימה כלל וכלל הקשורה לפגיעה במרקם הריאלי או הפוטנציאלי". ההגדרה הזו בעצם מסבירה שהרגשת הכאב יכולה להופיע לא רק כשיש פגיעה באיברים הפנימיים או החלקים החיצוניים של הגוף, אלא גם נוכחת בהיעדר פגיעה פיזית כלשהי, כלומר הגורם החשוב להופעת הכאב הוא המצב הפסיכו-אמוציונאלי של הבן אדם.

לעתים הלא רחוקות לכאב אין שום הסבר אנטומי ברור. במאה ה-12 הגדיר שפינוזה את הכאב כצורת הצער, יגון וייחס את הפנומנה הזאת לאמוציות הראשוניות.

לכאב יש את היכולת המפתיעה להסתתר וברוב המקרים קשה מאוד למצוא את הסיבה האמיתית שלו.

למשל, הכאבים בצוואר קשורים לעתים קרובות להחרפת מחלות הלב והראות או אחרי משבר אמוציונאלי. הכאבים בירך או בעכוז יכולים להופיע על רקע מחלות של כלי הדם או הזיהומים הקשים. ישנם אין ספור קשרים הדדיים משונים שכאלה.

מה אנו עושים כאשר מרגישים כאב? הולכים לרופא. אם כואב הראש – מקבלים את הגלולות נגד כאבי הראש, אם כואב המותן – את התרופה והמשחה המשככת כאבים, אם כואבת הקיבה – הגלולות המרגיעות את כאב הקיבה.

הגוף שלנו מאותת בכל כאב על השינויים התפקודיים או האנרגטיים המתפתחים בו. איך אנחנו מגיבים על הצעקה הזאת, הקוראת לעזרה? במקום למצוא את הסיבה שגרמה לצעקה ולנסות לעזור, אנחנו מחסלים אותו בגלולות. אך כולנו יודעים שהשפעתן של הגלולות אינה נצחית, הצעקה פורצת שוב ואנו ממשיכים לסבול מכאב.

אז מה לעשות? קודם כל צריך למצוא את הסיבה האמתית לכאבים ולנסות להסיר אותם ע"י ההשפעה הנכונה. זה מאוד לא קל. כולם יודעים כמה בדיקות צריך לעשות כדי לקבל בסופו של דבר אבחנה לא ברורה.

היום יש פיתרון לבעיה הזאת.

מצלמת ה-GDV – המושיעה מכאבים ומחלות!

היא מאפשרת ללא כל הכנה מוקדמת תוך 5-10 דקות להעריך את המצב והתפקוד של חלקי ואברי הגוף השונים, לקבוע את הסיבה העיקרית לכאב ו/או למחלה. הכי חשוב שבאמצעות מצלמת ה-GDV אפשר להפריד בין הכאב שקשור להפרעות הפיזיות לבין הכאב שמקורו בתחום הנפשי והמשברי.

התמונה המלאה של מצב האדם המתקבלת באמצעות מצלמת ה-GDV, משמשת כבסיס ייחודי לשימוש בשיטות הרפואה הסינית המסורתית. השימוש בשיטות הקלאסיות אשר עבור מבחן של 3.000 שנה ע"י ד"ר איליה פרצ'יקוב הוא למעשה נוסח ההצלחה. איזון הפרעות האנרגטיות מוליך לשיקום התפקודים והסרת הסיבות להרגשות הכאב. אגב, לא משנה אם זה מחלות של האברים החיצונים או הפנימיים – מצלמת ה-GDV מצביעה בדיוק על הסיבה האמתית למחלה והכאבים הקשורים אליה. לטיפול בתסמונות הכאב ד"ר איליה משתמש דרך היעילה ביותר – בתרפיה סו-ג'וק. ההכלה מורגשת כבר לאחר הטיפולים הראשונים ובזמן הקצר הכאב נוסג לתמיד.

אל תסבלו את הכאב, הוא הורס את הנפש והבריאות.

היום ישנה האפשרות הייחודית להיפתר מכאב.

илья перчиков

ד"ר (PH.D) איליה פרצ'יקוב

צור קשר

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input